اخبار روز ایثارگران

  • خانه

📌جهت اطلاع ایثارگران:
📍رویکرد بنیاد ایجاد اشتغال جمعی برای ایثارگران است

🔻معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از برنامه‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه اشتغال‌زایی، تولید شغل از طریق تاسیس بنگاه‌های شغلی با حضور مجموعه‌ای از ایثارگران است و رویکرد تخصیص وام به ایثارگران بدون ایجاد شغل را دنبال نخواهیم کرد.

🔸وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ هزار نفر از ایثارگران جویای شغل در کشور هستند افزود: در حال حاضر قوانینی مانند تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران وجود دارد اما پاسخگوی تعداد ایثارگران جویای شغل نیست و حتی در این زمینه نیز مشکلاتی از جمله کاهش جذب نیرو توسط دستگاه‌ها وجود دارد.

متن کامل خبر👇
📎http://hayat.ir/125-3-151592

#اشتغال
#ایثارگران
#اخبار_ایثارگران
#اشتغال_ایثارگران
#جهت اطلاع ایثارگران
#بنیادشهیدوامورایثارگران
#دکترسیدامیرحسین قاضی زاده_هاشمی

🆔@jahate_ettelaaa

 

همانطور  که چند شب پیش در کلاب  رزمندگان مصادره نمیشوند  خدمت  خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز حاضر در اتاق عرض کردم  که بسیار ناراحت بودند و اخباری در فضای مجازی شنیده بودند که مغایر با هدف سفر  رئیس بنیاد شهید به عراق  بود  خبر زیر دقیقا همان نکته ای است که عرض شد دقت فرمایید برخی مخالف  هر اقدام مثبت هستند همانند   جلوگیری از ادامه فعالیت دیالیز خادمیار ایثار در یکی از بیمارستانهای تهران و زمینه سازی و تهمت اخراج مسئول آن قسمت / به خیال خام اینکه میتوانند جلوگیری کنند از خدمات افتخاری

 

📌جهت اطلاع ایثارگران:
📍کشته‌شدگان رژیم بعثی به هیچ عنوان در زمره شهدای موسسه شهدا عراق نیستند

🔻مدیرکل امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی با اصحاب رسانه دستاوردهای سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کشور عراق را تشریح کرد.

🔸حسن ساکی با اشاره به شبهاتی که در چند روز اخیر در فضای مجازی در مورد جامعه هدف موسسه شهدا عراق مطرح شده است، گفت: چند سال پیش و قبل از مطرح شدن دعوت رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ایران، این سؤالات برای بنیاد نیز ایجاد شده بود ولی با اندکی مطالعه و بررسی قرائن به حقیقت این شبهه و سؤال می‌‌توان دست یافت.

🔸وی ادامه داد: بررسی‌های دقیق کارشناسان، بررسی‌ مدارک، مستندات و قانون مربوط به مصادیق شهید در موسسه شهدا عراق، این شبهه را برطرف کرد و بر اساس ماده ١ قانون «شهید» در عراق، کشته‌شدگان رژیم بعثی به هیچ عنوان در آمار شهدای موسسه شهدا عراق محسوب نمی‌شوند.

متن کامل خبر👇
📎https://www.isaar.ir/fa/news/410214/
#موسسه شهدایعراق
#بنیادشهیدوامورایثارگران

🆔@jahate_ettelaaa

 

📌جهت اطلاع ایثارگران:
📍سازوکار مجلس برای فروش اقساطی خودرو به خانواده شهدا و جانبازان

🔻نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف کردند از طریق شرکتهای خودروسازی ایران خودرو و سایپا از محل تولید محصولات ملی خود نسبت به فروش خودرو به خانواده های شهدا و جانبازان به صورت اقساطی اقدام کنند.

متن کامل خبر👇
📎https://www.isna.ir/news/1400121511957/

#سایپا
#ایران_خودرو
#وزارت_صمت
#اخبار_ایثارگران
#جانبازان وایثارگران
#جهتاطلاع ایثارگران
#مجلس شورایاسلامی
#وزارت صنعت معدن_تجارت

🆔@jahate_ettelaaa