خدمات و امکانات

امکانات و خدمات

در این بخش می توانید لیست امکانات و خدماتی که تا کنون برای این بستر و یا اپلیکیشن تعبیه شده است را مشاهده نمائید.

همچنین، خواهشمندیم در صورت تمایل و مشاهده‌ی هر ایده و خدماتی که به نظر شما، می‌تواند برای خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن در این بستر، مناسب و کاربردی باشد را به مجموعه اطلاع دهید.

و یا اگر خودتان می‌توانید بعنوان خادمیار افتخاری ، خدمت و یا سرویس ویژه‌ای را ارائه کنید، قطعا ما و جامعه هدف این اپلیکیشن را از آن بی‌بهره نگذارید

خدمات و امکانات قابل ارائه در اپلیکیشن

لیست خدمات و امکاناتی که در این بخش اعلام می‌شوند ، در بستر اپلیکیشن و وب‌سایت قابل ارائه بوده ، و تماماً از طریق یاری و همدلی خادمیاران عزیز در سطح کشور ، که بصورت خودجوش و با اراده و میل باطنی خودشان ، وارد این اپلیکیشن شده‌اند ، تکمیل گردید:

لازم به ذکرست که در این توضیحات از واژه‌ی جامعه‌ی هدف بجای خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان استفاده میشود

رفاهی

در این نوع از خدمات ، در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ایام خاص ، در محل آسایشگاه ، تعدادی از خادمیاران افتخاری حضور یافته و به همراه شما ، مراسم مختلف را همراهی خواهند نمود.
عموماً با اعلام همگانی در بستر اپلیکیشن ، می‌توانند در محل آسایشگاه گرد هم آمده و شما را در این مراسم همراهی نمایند

در این نوع از خدمات ، با اعلام یک روز خاص برای هر جانباز و یا خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن ، می‌توانید مراسمی در آسایشگاه و یا منزل ایشان برگزار نموده و تعداد محدود و مورد نظری از خادمیاران را گرد هم آورید.

در این نوع از خدمات ، یک بستر گفتگوی عمومی و یا خصوصی برای خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن که در اپلیکیشن حضور دارند ، فراهم شده است و می‌توانید به راحتی به گفتگوی متنی و چت از طریق اینترنت ، با کاربران و رفقای مورد نظر خود را انجام دهید.

در این نوع از خدمات ، یک بستر عالی جهت ثبت خاطرات ، داستان‌ها ، اتفاقات خوش‌آیند و غم‌انگیزی که در دوران 8 سال دفاع مقدس برایتان حاصل شده است ، درج خواهد شد.
بدین نحو شما هم قادرید رفقای گمشده‌ی خود در آن دوران را پیدا کرده و به اشتراک خاطرات خود بپردازید.
همچنین یک آرشیو کامل از فایل‌های صوتی و ویدئویی هم‌رزمان خود در جنگ تحمیلی را خواهید داشت

در این نوع از خدمات ، می‌توانید یک تاریخ و ساعت را مشخص نموده و خادمیاری را جهت هم‌کلام شدن و صحبت و یا درد دل انتخاب نموده و ساعاتی را بصورت غیر حضوری ، با وی در ارتباط باشید.

در این نوع از خدمات ، می‌توانید یک بازه‌ی زمانی مشخص و یا ایام نوروز و مناسبت‌های مشابه را تعیین نموده و خادمیارانی را جهت خانه‌تکانی و یا نظافت آسایشگاه و اماکن مورد نظر خود ، فراخوانی نموده و از کمک خادمیاران برای این امور بهره‌مند شوید.

در این نوع از خدمات ، خادمیاران می‌توانند بازه‌ی زمانی و ساعت مورد نظر خود را مشخص نموده و از خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن در اپلیکیشن دعوت کنند ، تا در زمان مشخص شده و در ساعات معین ، برای پذیرائی در یک مکان عمومی (رستوران، کافه، هتل و…) در خدمت شما عزیزان باشند.

گردشگری

در این نوع از خدمات ، یک سرویس حمل و نقل و یا خادمیاری که خود قصد عزیمت به گلزار شهدا را داشته ، با شما هماهنگ نموده و در تاریخ و ساعت مقرر ، به محل سکونت شما مراجعه و شما را تا مسیر مورد نظر همراهی خواهد نمود.
همچنین پس از پایان زیارت ، شما را به مقصد مورد نظرتان همراهی می‌نماید.

در صورت تمایل و تنظیم یک تاریخ خاص ، می‌توانید خادمیاری را در اختیار گرفته و همراه با وی به اماکن زیارتی مراجعه و پس از انجام اعمال زیارتی، شما را به مقصد مورد نظرتان عزیمت خواهند داد.

در این نوع از خدمات ، در صورت تمایل ، یک تاریخ را مشخص می‌نمائید و خادمیارانی که خود قصد گردش و یا تفریح کوتاه‌مدت در سطح شهر را دارند ، به سراغ شما آمده و با هم به گردش کوتاه داخل شهری، ویلچر گردی، واکر گردی و غیره رفته و سپس به مقصدتان باز خواهید گشت.

در این نوع از خدمات ، از طریق لیدرهای برگزار کننده تورهای یک یا چند روزه و یا به همراهی یک خادمیار افتخاری، می‌توانید درصورت تعیین یک بازه زمانی مشخص ، یک خادمیار را برای تفریح خود بصورت تور یکروزه یا چند روزه معین نموده و پس از اتمام تور ، شما را به محل مورد نظرتان مشایعت نمایند.

در این نوع از خدمات ، می‌توانید یک بازه‌ی زمانی را به همراه مقصد مورد نظر برای مسافرت خود معین نمائید ، تا درصورت وجود اماکن مسکونی و یا ویلاهای مشخص شده در اپلیکیشن (که مالک آنها ، خادمیاران گرامی این اپلیکیشن هستند) استفاده نموده و از این امکانات تفریح بهره‌مند شوید.

در این نوع از خدمات ، یک راننده با وسیله نقلیه مشخص و مورد تائید اپلیکیشن ، برای شما در تاریخ و زمان معین شده ارسال خواهد شد ، و خادمیار گرامی در بازه‌ی زمانی مشخص شده ، شما را به کلیه مسیر‌ها و اماکنی که مد‌نظر شماست ، انتقال خواهد داد.

در این نوع از خدمات ، مدارس ، دانشگاه‌ها ، هیئات مذهبی ، اصناف ، سازمان‌ها و اُرگانها و بالاخص جامعه محترم پزشکی ، هنرمندان و شعرا و … از طریق هماهنگی در اپلیکیشن و همچنین اعلام با آسایشگاه مورد نظر ، می‌تواند شرایط مورد نیاز جهت برگزاری یک اردو یا تور یک‌روزه جهت بازدید و ملاقات از جانبازان در آسایشگاه‌ها را فراهم آورد.
بدین نحو ، بستر مناسبی جهت آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان کشور ، با رزمندگان و ایجاد ارتباط بین آنها رقم خواهد خورد.

پزشکی

در این نوع از خدمات ، شما پس از ثبت درخواست خود و همچنین زمان و ساعت دقیق و مورد نظر ، می‌توانید منتظر یک خادمیار باشید تا شما را جهت مراجعه به پزشک و بازگشت به منزل یا آسایشگاه همراهی نماید.

در این نوع از خدمات ، شما پس از ثبت درخواست خود و تعیین مایحتاج پزشکی مورد نظر ، از قبیل کپسول اکسیژن ، تشک‌های طبی ، چسب‌های دیابت و غیره ، می‌توانید در موعد مورد نظر خودتان ، منتظر دریافت تجهیزات یا بصورت دائمی و یا بصورت امانی باشید.

در این نوع از خدمات ، درصورت تمایل و درج مشکل پزشکی مورد نظرتان ، می‌توانید منتظر دریافت زمان ویزیت و ملاقات پزشک مورد نظر ، چه در مطب پزشک و چه در منزل و آسایشگاه خود باشید.

در این نوع از خدمات ، نسخه مورد نظر و یا لیست داروهای مورد نیاز خود را ثبت نموده و منتظر دریافت نتیجه و همچنین داروهای مذکور ، پس از تهیه و خریداری توسط خادمیارهای محترم بمانید.

در این نوع از خدمات ، یک خادمیار می‌تواند همراه شما برای گرفتن آزمایشات مورد نظر مراجعه نموده و پس از اتمام آزمایشات ، شما را تا منزل و یا آسایشگاه مشایعت نماید.
همچنین، می‌توانید درصورت عدم توان مراجعه حضوری ، درخواست گرفتن آزمایش در محل مورد نظر خود را ثبت نمائید و تجهیزات مربوطه جهت گرفتن آزمایشات ، بهمراه یک متخصص برای شما ارسال خواهد شد.

در این نوع از خدمات ، یک خادمیار افتخاری شما را جهت حضور و مراجعت به مراکز فیزیوتراپی ، دیالیز و … که مورد نظر شماست ، همراهی خواهند نمود.

فقط کافیست زمان و ساعت مورد نظر خود برای عزیمت به آن مرکز را در اپلیکیشن ثبت نمائید.

در این نوع از خدمات ، با توجه به نیاز شما ، مشاوران متخصص و متعددی در سطح کشور ، جهت مشاوره حضوری ، تلفنی و یا اینترنتی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
قاعدتاً برای این امر ، فقط موضوع مشاوره و سطح تخصص را در برنامه مشخص نموده و منتظر تماس متخصصان بمانید.

در این نوع از خدمات ، اگر داروهای خاص برای بیماری‌های خاص (اِم‌اِس ، اِس‌اِم‌اِی و…) نیاز داشتید ، در این اپلیکیشن ثبت نموده و در اولین فرصت ، و با توجه به حضور خادمیاران ، داروهای مورد نظر تهیه شده و به محل اقامت شما که در اپلیکیشن ثبت نموده‌اید ، در تاریخ و ساعت مقرر ارسال خواهد شد

در این نوع از خدمات ، همسر ، فرزندان و اعضای خانواده این عزیزان که طی سالها خدمات سخت فیزیکی برای جانبازان انجام داده‌اند ، باید تحت آزمایشات پزشکی و چکاپ کامل بدن و … قرار بگیرند.
در صورتیکه این عزیزان در مراحل ابتدایی بیماری‌های ستون فقرات و مفاصل باشند و خودشان بی‌اطلاع باشند و با این طرح ، می‌توانند از پیشروی و بدخیم‌شدن یا مزمن شدن این بیماری‌ها جلوگیری نموده و یا از طریق فیزیوتراپی ، تمرینات ورزشی و درمان ، مانع از حاد شدن این نوع بیماری‌ها در سال‌های آتی شوند.

سایر خدمات

ارائه انواع خدمات و سرویس‌هایی که توسط کاربران گرامی پیشنهاد شده‌اند و می‌تواند به برنامه افزوده شود.
پیشنهاد خدمات یا سرویس‌های جدید هم برای خانواده‌های محترمی که قرار است از برنامه استفاده کنند فراهم است و هم برای دوستانی که تمایل به ارائه‌ی خدمات بعنوان خادمیار دارند فراهم خواهد بود.

خدماتی

در این نوع از خدمات ، خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن ، درصورت نیاز می‌توانند از خادمیاران گرامی ، جهت کمک و همراهی در اجرای خدمات نوسازی و یا تأسیساتی منازل و آسایشگاه‌ها استفاده نمایند.
این موضوع پس از تعیین محل و شرایط و زمان مورد نظر توسط شما و اعلام آمادگی خادمیاران ، عملی خواهد شد.

در این نوع از خدمات ، برای خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن که احیاناً منتظر ضامن برای دریافت وام هستند ، خادمیارانی بعنوان ضامن معرفی خواهند شد.
همچنین توسط مجموعه‌های مالی که بصورت خادمیار اعلام آمادگی نموده‌اند ، می‌توانید مؤسساتی را برای دریافت خدمات مالی قرض‌الحسنه انتخاب نمائید.

در این نوع از خدمات ، اگر خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن نیاز به انجام امور اداری و کاری خاصی داشتند و امکان عملیاتی شدن آن برای وی فراهم نباشد ، به کمک خادمیاران گرامی می‌توانید این امور را تسریع بخشیده و یا از کارمندان آن مجموعه‌ها درخواست کنیم تا سریعتر امور مربوطه را اجرایی نمایند.

در این نوع از خدمات ، اگر خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن نیاز به انجام امور قضائی ، وکالتی و حل‌اختلاف داشته باشند ، می‌توانند موارد مورد نظر را در اپلیکیشن ثبت نموده و درخواست مشاوره خود را اعلام نمایند.
در اولین فرصت ، مشاورین قضایی برای انجام وظیفه با شما تماس خواهند گرفت.

در این نوع از خدمات ، می‌توانید لوازم مصرفی همچون ویلچر ، تخت ، تجهیزات پزشکی و یا وسایل کمکی خاص نظیر واکر ، کپسول‌های اکسیژن و امثالهم را مشخص نموده و در تاریخ و زمان مورد نظرتان در اپلیکیشن ثبت نمائید.
خادمیاران در زمان مقرر به محل مورد نظر شما مراجعه نموده و یا با انتقال وسیله به محلی کاری خود ، آنرا تعمیر و اصلاح نموده و به شما بازگردانند.

در این نوع از خدمات ، یک خادمیار مطمئن و کار آزموده ، که هویت وی توسط تیم احراز هویت اپلیکیشن تائید گردیده است ، به محل مورد نظر شما مراجعه نموده و خدمات مربوط به پرستاری و نگهداری از خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن را در یک بازه‌ی زمانی بلند مدت (چند ساعته و یا یک‌روزه) انجام خواهد داد.

در این نوع از خدمات ، ممکن است خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن برای انجام امور روزمره خود با مشکلاتی مواجه شده باشند که امکان انجام آن را به تنهایی ندارند.
در این موارد ، خادمیارانی با توجه به زمان مشخص شده توسط شما ، به محل مورد نظر مراجعه نموده و امور مربوطه از قبیل خرید و سایر امور مربوط به خارج از محل اقامت شما را انجام خواهد داد.

آموزش و اشتغال

در این نوع از خدمات ، خادمیاران افتخاری از قبیل اساتید محترم دانشگاه‌ها و معلمان و مدرسین خصوصی ، می‌توانند در یک بستر آنلاین (بصورت خصوصی و یا عمومی) کلاس‌های تخصصی را برگزار نموده و در زمان‌های مشخص شده ، امکان استفاده از این خدمات آموزشی را خواهید داشت.

در این نوع از خدمات ، خادمیارانی که دارای مشاغل بزرگتری هستند و امکان بکارگیری جانبازان و یا معلولیت‌های خاص در خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن را در حیطه‌ی کاری خود داشته باشند ، در اپلیکیشن اعلام نموده و بستر کاری مساعدی برای این عزیزان فراهم خواهند نمود.

در این نوع از خدمات ، با استفاده از ایده‌های کارآمد و جدید توسط خادمیاران گرامی ، می‌توانید با توجه به شرایط مورد نظر خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن ، ایده‌ی شغلی مورد نظرتان را انتخاب نموده و با توجه به شرایط خود ، اقدام به راه‌اندازی مشاغل جدید و یا توانمندسازی خانواده محترم آنها خواهیم نمود.

در این نوع از خدمات ، یک بانک جامع از ویدئوهای آموزشی و مقالات مختلف آموزشی در زمینه‌های مختلف تخصصی تامین می‌گردد که از طریق همین اپلیکیشن برای تمامی کاربران آن ، قابل بهره‌برداری و استفاده خواهد بود.

در این نوع از خدمات ، می‌توانید با توجه به خادمیارهایی که در شغل خود ، اعلام آمادگی نموده‌اند،
مرکزی را مشخص نموده و اعضای خانواده‌های معظم شهداء ، جانبازان و مدافعان وطن ، می‌توانند از این بستر استفاده نمایند.

در این نوع از خدمات ، می‌توانید با توجه به اطلاعات ثبت شده از فرزندان خود ، کارنامه‌های تحصیلی آنها را در اپلیکیشن ارسال نموده و از خدمات مشاوره تحصیلی افتخاری و یا مشاوره‌ی شغلی برای این امر نیز بهره‌مند شوید.

در این نوع از خدمات ، می‌توانید با ایجاد یک بستر مساعد برای جمع‌آوری خاطرات برتر و یا داستان‌های شاد و غم‌آلود ، تجمیعی از مطالب را انجام داده و نهایتاً با ارائه آنها به چاپخانه‌ها ، کارگردان‌ها ، تهیه‌کنندگان ، انتشارات ، تیم‌های تدوین و چندرسانه‌ای و غیره ، بستری را فراهم کنیم تا این خاطرات و تجارب زیبا ، برای همگان قابل دسترس و استفاده قرار گیرد.